پرداخت تسهيلات بانکي به ناشران از ماه جاري
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 32
نویسنده : مولوی
با توافقات صورت گرفته بين بانک عامل و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي تسهيلات بانکي در قالب وام از ماه جاري به ناشران کشور پرداخت مي‌شود.

به گزارش مهر، بهمن دري معاون امور فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي ضمن اعلام اين خبر گفت: در مرحله اول بيش از 140 ناشر به بانک عامل جهت دريافت وام معرفي شده‌اند که بيش از نيمي از آنها ناشران شهرستاني هستند.

وي هدف از اين اقدام را فراهم آوردن امکانات لازم به منظور توسعه شبکه توزيع کتاب عنوان کرد و افزود: اين حمايت در  راستاي افزايش توان مالي ناشران براي توزيع کتاب‌ها صورت مي‌گيرد.

معاون امور فرهنگي اظهار اميدواري کرد با اجرايي شدن اين طرح موجبات ارتقا سطح کيفي و کمي صنعت نشر کشور فراهم آيد.

دري در خصوص نحوه و شرايط ناشران براي دريافت وام گفت: بنا به درخواست ناشر موضوع در هيئت بررسي تسهيلات بانکي معاونت مطرح مي‌شود و پس از بررسي وضعيت ناشر (از لحاظ ملاک‌هاي تعيين شده) در نوبت دريافت تسهيلات قرار مي گيرد.

معاون امور فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي فعاليت ناشران در ترويج فرهنگ و ارزش هاي انقلاب اسلامي را از ملاک هاي پيش‌بيني شده در هيئت بررسي تسهيلات بانکي دانست.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: